Młodszy Konsultant w Dziale Obsługi Klientów Międzynarodowych

Młodszy Konsultant w Dziale Obsługi Klientów Międzynarodowych
Miejsce pracy: Warszawa

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując swoją przyszłość już dziś.

 

 

Twój zakres obowiązków będzie obejmował:
  • współpracę mailową i telefoniczną z Klientami i Partnerami DB Schenker, podczas której możesz rozwijać znajomość języków obcych,
  • organizację transportów dla Klientów i Partnerów zagranicznych DB Schenker,
  • przygotowywanie wycen,
  • współpracę z innymi jednostkami firmy - znajdującymi się w kraju i zagranicą, dzięki której dobrze poznasz naszą organizację.
Twój profil:
  • dobro Klienta stawiasz na pierwszym miejscu,
  • budujesz pozytywne relacje z ludźmi i lubisz pracę zespołową,
  • bierzesz odpowiedzialność za powierzone obowiązki i chętnie udoskonalasz jakość swojej pracy,
  • samodzielnie szukasz rozwiązań ale jesteś również otwarty/-a na sugestie i pomysły innych ludzi,
  • angażujesz się w to, co robią inni i jesteś zawsze gotowy do pomocy,
  • sprawnie posługujesz się pakietem Microsoft Office,
  • swobodnie porozumiewasz się w języku angielskim w mowie i piśmie.

Jeśli takie cechy charakteryzują również Ciebie, dołącz do naszego zespołu - będziesz jego ważną częścią!


Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym 07.00 – 19.00 (4 zmiany wg. wcześniej ustalonego grafiku).

 

Oferta dla Ciebie:


Kultura i rozwój:

  • kompleksowy program wdrożeniowy wprowadzający w zakres obowiązków,
  • szkolenia wewnętrzne,
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • różnorodne wyzwania w trakcie pracy,
  • przyjazna atmosfera,
  • możliwość udziału w projektach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania,
  • udział w ciekawych projektach z zakresu obsługi Klientów i procesów,
  • możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, studia podyplomowe, nauka języka angielskiego,
  • możliwość rozwoju zawodowego w strukturach globalnej korporacji: rekrutacje wewnętrzne pozwalają naszym pracownikom zdobywać nowe doświadczenia zarówno w strukturach DB Schenker Polska, jak i w strukturach naszej firmy za granicą.

Benefity:

  • świadczenia socjalne w ramach ZFŚS (m.in. premia świąteczna, dofinansowanie zorganizowanego wypoczynku dzieci np. kolonie, obozy, zimowiska, dofinansowanie wczasów, sanatoriów, pomoc rzeczowa i pieniężna przyznawana w szczególnie trudnej sytuacji życiowej lub w przypadku zdarzeń losowych, nieoprocentowane pożyczki na remont lub wykończenie mieszkania),
  • premia miesięczna,
  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, zajęć sportowo – rekreacyjnych oraz ubezpieczenia grupowego,
  • możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE,
  • możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy

oraz

  • możliwość pracy zdalnej w systemie telepracy hybrydowej lub całościowej,
  • konkursy pracownicze,
  • work-life balance,
  • imprezy i spotkania integracyjne,
  • dwa dni wolne od pracy w okresie świątecznym.

Zainteresowana? Zainteresowany?


Aplikuj - Twoja decyzja dziś może być początkiem wspaniałej kariery w DB Schenker jutro.

Podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta E-Commerce

Firma: Zepter International

Lokalizacja: Warszawa

Miejsce pracy: Warszawa Region: mazowieckie Zakres obowiązków: Obsługa klientów sklepów internetowych, udzielanie informacji i odpowiedzi na pytania klientów w kwestiach dotyczących oferowanych przez firmę produktów, w tym międzynarodowego webshopu,...

KYC Associate with English [Rekrutacja prowadzona online]

Firma: Accenture Sp. z o. o.

Lokalizacja: Warszawa

Responsible for completing KYC analysis and evidence gathering for new clients and the reviews of existing client relationships, compliant with standards, policies and procedures and international KYC regulations. Key Responsibilities: Gathering data and supporting...

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język słoweński)

Firma: eobuwie.pl S.A.

Lokalizacja: Warszawa

Czym będziesz się zajmować? Profesjonalną rozmową z Klientami zagranicznymi (infolinia przychodząca), Odpowiadaniem na pytania Klientów, Udzielaniem informacji Klientom, Doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów, Obsługą...