Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Wewnętrznego - Wsparcie Sprzedaży

Warszawa
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Wewnętrznego - Wsparcie Sprzedaży
Twoje zadania:
  • Wsparcie telefoniczne i mailowe dla pracowników sieci sprzedaży Play
  • Analizowanie regulaminów, procedur i cenników
  • Kreatywne tworzenie i ewaluowanie bieżących procedur
  • Udział w projektach wewnątrzfirmowych
  • Przygotowywanie raportów i prezentacji
  • Realny wpływ na dbałość o pozytywne doświadczenia Klienta
Szukamy Ciebie jeśli:
  • Potrafisz budować jasne i czytelne komunikaty - pisemne i słowne
  • Doświadczenie w pracy w telefonicznej i mailowej obsłudze Klienta jest Twoim dodatkowym atutem
  • Nie chcesz pracować w typowym call center
  • Samodzielnie i szybko podejmujesz decyzje
  • Lubisz pracę z danymi i raportami
  • Procesy sprzedażowe nie są Ci obce
  • Możesz pracować w różnych godzinach (praca zmianowa i weekendowa)
  • Masz minimum średnie wykształcenie
Korzyści dla Ciebie
  • Umowa o pracę i stabilna praca na dłużej
  • System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
  • Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projeky, rekrutacje wewnętrzne
  • Imprezy integracyjne
  • Tyt i tylko Ty decydujesz jak ubierasz się do pracy
  • Świętujemy sukcesy
  • Karta multisport
  • Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
„Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez P4 sp. z .o.o. z siedzibą w Warszawie (02-677), ul. Taśmowa 7 (dalej „P4”) jako administratora, danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę. Zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa (np. Twój wizerunek, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, miejsce zamieszkania lub adres do korespondencji, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Masz prawo zażądać dostępu do treści danych, które Cię dotyczą – poprawić je, zaktualizować, sprostować, przenieść, usunąć lub ograniczyć ich przetwarzanie. Możesz też wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Zawsze masz prawo do wycofania wyrażonej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Twoich danych sprzed wycofania zgody.

Jeśli masz wątpliwości, czy Twoje dane są prawidłowo przetwarzane przez P4, to możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Pełna treść obowiązku informacyjnego jest dostępna na stronie www.play.pl/oi/w

Podobne oferty

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji

Firma: PLAY

Lokalizacja: Warszawa

Jeżeli chcesz: pracować w dziale eksperckim centrali Play, rozpatrywać reklamacje i odwołania klientów (pisemnie i telefonicznie), wspierać konsultantów obsługi klienta, mieć wpływ na procedury w dziale reklamacji, brać udział w projektach i testach...