Banking Customer Support


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Banking Customer Support
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 11689

Job Tasks:
  • Deliver wealth management services to bank clients with guidance from the Banker teams
  • Manage and execute client transactions with respect to business and individual banking, credit, and investment products; ensure transactions are completed within audit and compliance standards as well as timely
  • Take ownership of client investigations (e.g., statement reporting issues and pricing inquiries) and collaborate with operational and middle office teams to ensure effective resolution
  • Coordinate account maintenance for all products with other teams
  • Enforce banking policies and procedures to ensure operational integrity while maintaining high client satisfaction
Requirements:
  • 0-2 years relevant experience
  • Ability to multi-task with strong organizational and time management skills per the needs of banker teams and clients
  • Ability to problem solve and analyse data with demonstration of attention to detail
  • Strong verbal and written communication skills
  • Client facing experience; strong background and interest in the fields of operations and compliance; previous sales referral experience; knowledge of investments, banking, and credit products
  • Bachelors/University degree or equivalent experience
Offer:
  • Competitive salary
  • Hybrid model of work – from modern offices and from home (following training period)
  • Working hours: 9:00-17:00 CET
  • Working in a friendly, dynamic, supportive, and diverse environment – including multiple affinity and social networks & voluntary activities to engage with
  • Structured onboarding process and extensive training
  • Opportunity to have an influence on the way you perform your tasks – our client is constantly looking for new and better ways and encourages all improvement ideas
  • Unlimited development opportunities within global network

Temporary work offer
Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.

Podobne oferty

Customer Care z językiem niemieckim

Firma: Armatis Polska Sp. z o. o.

Lokalizacja: Warszawa

Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego...